مشاور ارشد بازاریابی

 جواد حکیم زاده

اصول ​​​​​​​بازاریابی

این دوره حاوی مفاهیم و نکات ضروری بازاریابی است و برای دانشجویان رشته‌های کسب و کار و همچنین افراد درگیر در فعالیت‌های حرفه‌ای بازاریابی مناسبت دارد. چارچوب محتوایی بر اساس مطالب پروفسور فیلیپ کاتلر تهیه شده است، اما با جدیدترین نگرش‌های صاحب‌نظران و مقالات به‌روز شده است. در این دوره سعی می‌شود تا شما به ابزارهای کلیدی موفقیت در دنیای بازاریابی مجهز شوید. 

دریافت فایل

استراتژی‌های ​​​​​​​بازاریابی

این دوره به جدیدترین رویکردی که تاکنون در انتخاب و تدوین استراتژی‌های بازاریابی ارایه شده، می‌پردازد. چارچوب اصلی، مبنی بر 20 استراتژی بازاریابی پیشگامانه معرفی شده توسط پروفسور واکر، در زنجیره استراتژی سازمانی است و با بیش از 20 نمونه عینی داخلی و بین‌المللی غنی شده است تا دیدگاه عملیاتی و مهارت‌های اجرایی شما را در تدوین استراتژی و تهیه برنامه بازاریابی تقویت کند. 

دریافت فایل

مدیریت استراتژیک ​​​​​​​برند

در این دوره به نقش استراتژیک مدیران برند در چشم‌انداز بازاریابی پرداخته می‌شود. آخرین مدل‌ها و مکانیزم‌های ساخت و ارتقاء استراتژیک برند و رویکردهای نوین در مدیریت برند با نمونه‌های متعدد داخلی و بین‌الملل مورد کاوش قرار می‌گیرند. دستاورد اصلی در این دوره، ارتقاء مهارت‌های شما در تهیه یک چارچوب پایه مؤثر در ساخت برند قدرتمند و همچنین تدوین مسیر استراتژیک رشد برندتان است.

دریافت فایل

دوره‌های آموزشی

تبلیغات ​​​​​​​اثربخش

این کارگاه آموزشی به تقویت قدرت خلق تبلیغات با یک راهنمای عملی می‌پردازد. تمرین تکنیکی هنر ایجاد تبلیغات تاثیرگذار و ارایه اصول قطعی که می‌تواند فعالیت‌های تبلیغاتی کسب و کار شما را ارتقاء دهد، چارچوب اصلی این برنامه است. این دوره یک فرمول منحصر به فرد برای اثربخشی تبلیغات ارایه می‌کند که از طریق مطالعات موردی متعدد اثبات شده و در برترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا بکار گرفته می‌شود. 

دریافت فایل

مگا ترندهای بازاریابی

در میان انبوه تغییرات و پیشرفت‌ها در دانش مدیریت، مگا ترِندهای خاصی دانش بازاریابی را شکل داده و بازتعریف کرده‌اند. در این دوره به بررسی اَبَر رَوندهای بازاریابی می‌پردازیم و تأثیر آن‌ها را بر فلسفه بازاریابی و در نتیجه ابزارها و تکنیک‌های نوین بازاریابی آشکار می‌کند. همچنین این برنامه نحوه‌ی مطالعه و به‌کارگیری مگاترندهای بازاریابی در دپارتمان‌های بازاریابی برترین برندهای دنیا را بررسی و مدل‌سازی می‌کند.

دریافت فایل

بازاریابی مدرن

چشم‌اندازهای بازاریابی همیشه در حال تحول هستند، این دوره راهنمای شما برای جدیدترین و موثرترین ابزارهای تغییر شکل‌یافته صنعت بازاریابی است. از تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته گرفته تا استراتژی‌های نوآورانه​​​​​​​ رسانه‌های اجتماعی، به کاوشی جامع در مورد ابزارهایی که شیوه‌های بازاریابی را متحول می‌کنند، می‌پردازد و دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت پیچیدگی‌های بازاریابی مدرن را ارایه می‌کند.

دریافت فایل
دکتر حکیم زاده Dr Hakimzadeh

     جواد حکیم زاده مشاور ارشد بازاریابی و عضو هیأت علمی در سازمان مدیریت صنعتی است. از سال 2010 به عنوان مدیر علمی، دوره‌های تحصیلات تکمیلی بازاریابی را در سازمان راهبری کرده است.
      او دارای 20 سال تجربه حرفه‌ای در صنعت بازاریابی با سابقه فعالیت در شرکت‌های متنوع داخلی و بین‌المللی است. زمینه تخصصی او توسعه کسب و کارها و بازآفرینی و مهندسی مجدد کسب و کار با دیدگاه‌های تخصصی بازاریابی است.
      جواد حکیم زاده تا کنون برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی متنوعی را با همکاری و مشارکت موسسات بین‌المللی مطرح مشاوره و آموزش مدیریت نظیر موسسه ISEOR و دانشگاه Lyon فرانسه، دانشگاه Cologne آلمان و موسسه بین‌المللی Accenture توسعه داده است.​​​​​​​

Copyright © 2024 Javad Hakimzadeh - All Rights Reserved.​​​​​​​